willard |
plutonowy |

 |
|
Dołączył: 12 Lip 2006 |
Posty: 61 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam, dzis na sprzedaz moj wierny towarzysz, rocznik 1988, garażowany full oryginal, ktorego posiadam od sierpnia 2005r. OC wazne, przeglad do marca 2009. Kilka slow o aucie:
Silnik - od remontu kapitalnego 3 tys km (2900zl) - nowe tuleje, tloki, pierscienie, panewki, osiowanie walu, szlif walu, nowe sprzeglo. 6 tys km po remoncie glowicy (800zl) - wymiana prowadnic, 2 gniazd zaworow, dotarcie zaworow, planowanie, uszczelniacze.
Silnik pali na dotyk, chodzi idealnie i na benzynie i na LPG. Zero kopcenia, przedmuchow. Nowy gaznik K131 i aparat zaplonowy, oryginalny filtr mokry. Zadnego snorkela i innych patentow. Silnik oryginal, bez modyfikacji, okragle kolektory, oryginalna chlodnica.
LPG legalne, wbite w dowod, butla 65l. Pali w trasie 14 lpg, trasa/teren 50/50 18-20lpg.
Nadal posiada 2 zbiorniki benzyny, oryginalna pompe, odstojnik, filtr.
Napedy - wszystkie sprawne, mosty zalane hipolem, reduktor po spasowaniu calosci, wymianie lozysk i simmeringow (550zl). Skrzynia super stan, regularnie zmieniany olej, nie wyje, nie wyskakuja biegi. Piasty ok, opony Ya192 ok 7000 km(1200zl).
Hamulce - biora rowno, nic nie cieknie, lapia od razu, a nie po ktoryms razie. Pompa dwusekcyjna. Reczny trzyma. Podwieszane pedaly.
Elektryka - 2 letni akumulator - odpala i w lecie i w zimie. Rozrusznik, alternator, regulator napiecia, wszystkie swiatla, wszystkie zegary dzialaja prawidlowo. Dodatkowe gniazdo zapalniczki pod deska. Instalacja oryginalna.
Rama i zawieszenie - rama zdrowa, nie spawana, nie naprawiana, idealna. Resory kute 2 lata temu i nadal trzymaja profil. Polibusze poliuretanowe. Prawy zderzak wymaga spawu (wygial sie onegdaj o drzewo i jest pekniety).
Buda - w kilku miejscach pojawiaja sie znaki rdzy, do zrobienia we wlasnym zakresie - szpachla+zywica. Buda prosta, nie otwieraja sie drzwi w terenie ani na zakretach. W komplecie 4 nadstawki i stelaz oraz plandeka dwuletnia, rosyjska, zielona (340zl) - nie przepuszcza, nie powyciagana, podarta, nic. Fotele i kanapa oryginalne. Antena wojskowa.
Auto uzywane do rekreacyjnych wypadow za miasto oraz w manewrach asg i na zlotach rekonstrukcyjnych. Zero modyfikacji i motania - auto nie bylo topione ani katowane w rajdach. Zadnych podcinanych progow czy blotnikow, nie ma wyciagarki, odwracanych felg, snorkela i innych patentow. Praktycznie ledwo dotarte po remoncie. Caly czas auto bylo garazowane! Dodatkowo dodaje 4 opony szosowe i troche zapasowych czesci (simeringi, regler, czesci gaznika, kopulka, swiecie, etc) plus lutlampa na syberyjskie mrozy, instrukcja, protokol odebrania z KWP (pierwszy wlasciciel) i wszystko co znajde w garazu, a pasuje do uaza. To auto bedzie dlugo sluzyc, a stan moze zbadac dowolny mechanik. Nie uwierzycie, ale w marcu przejechal cala sciezke diagnostyczna z jedyna uwaga, ze reczny moglby lepiej brac...
Jeszcze jedna rzecz - auto ma legalnei nabite przez diagnoste numery, wiec nie bedziecie miec problemu braku malowanego kiedys na ramie numeru, co wychodzi przy bardziej ambitnych diagnostach. Koszt takiej przyjemnosci to prawie 600zl...
Zapraszam do ogladania, najlepiej z kims kto ma/miał uaza, mozliwa jazda testowa.
Dlaczego sprzedaje auto po takich wkładach? Czeka na mnie cudo w Stanach...
Tutaj fotki z calego jego zycia w moich rekach: http://picasaweb.google.com/pawel.syrek/UazHistoria
sprzedaz takze poza allegro - http://www.allegro.pl/show_item.php?item=388998632
cena 7500zl. odbior wlasny. katowice. |
|